אני לא מכיר את יקותיאל שרמן, אבל הוא המציא מקל סלפי שמתקפל באופן מפתיע לתוך הקייס של הטלפון. שרמן עשה הכל נכון – קמפיין קיקסטארטר, סרט, הכל. אבל עוד לפני שהמקל שלו היה מוכן למשלוח לתומכים, כבר היה אפשר לקנות אותו, בשמונה צבעים, ברבע מחיר, בעלי אקספרס (מזכיר גם את הסיפור הדומה של Pressy)
התרבות של שיתוף ידע מושרשת מאוד עמוק בקהילת הייצרנים של שנזן בסין, והם (בדומה לכם, שמורידים טורנטים ברשת כל היום) לא רואים שום בעייה בהעתקה. הם גם יודעים לייצר יותר מהר ויותר טוב מכולם.
תראו כאן, דקה 43:00, מקומי עם מגן דוד וסיגר מסביר את זה מצויין.

בקיצור, עברו לתוכנה או שזה ייגמר בדמעות.